Villa Barkın

Wir kamen für unsere Flitterwochen in die Mietvilla Barkın in Kalkan, wir hatten perfekte Flitterwochen, der Meerblick der Villa war sehr schön, der Wein, den wir gegen die Aussicht tranken, das Essen, das wir aßen, war sehr angenehm.

We decided to have a family holiday and decided to rent the sea view villa Barkın. Our villa was luxurious and huge, the pool was sheltered and just for us, the pool was maintained every day, we were very satisfied with this situation, we swam with peace of mind, we recommend it.

Kuzenlerle yaz tatilimizi Kalkan da geçirmeye karar verdik otel tutmak yerine Villa daha mantıklı bir seçenekti hem maddi anlamda ekonomik olması için hem de sadece bize özel bir tatil olacaktı. Nihat Beyin Önerisi ile Deniz manzaralı Barkın da karar kıldık ve kiraladık, her şey çok güzeldi güzel bir tatil yaptık teşekkür ederiz.

Böyle bir villada tatil yapmak çok keyifliydi. On günlük bir tatil için her şey düşünülmüş gerek mutfak araç gereksinimleri olsun bahçede aktivite alanları olsun hepsi çok güzel düşünülmüş ve yeterliydi. Ailece hep beraber çok eğlendik. Bu virüs ortamında izole bir tatil yapmak çok güzeldi. Eşim ve çocuklar tatilin keyfini doyasıya yaşadılar. Bol bol özel havuza girdiler eğlendiler. Verandada yaptığımız sabah kahvaltıları çok iyiydi. Akşam yemeklerimizi gün batımında havuz başında yaptık. Bu tatil hepimize iyi geldi.

Arkadaşlarımla beraber geldiğimiz bu villa tatili çok iyiydi. Hep beraber çok eğlendik. Havuz başında bol bol içtik. Kimseleri rahatsız etmeden kendi kendimize akşamlara kadar özel havuzun keyfini çıkarttık. Deniz manzaralı villanın manzarasına karşı huzur bulduk. Ruhumuzu dinlendirdik, çok keyif aldık. Arkadaşlarla akşamları Kalkan Kaş gecelerini dolaştık eğlendik. Tekne turuna katılarak Kalkan ve çevresinde bulunan eşsiz koyları gezerek tarihi ve doğal güzellikleri keşfetme imkanımız oldu. bizler bu tatilden çok memnun kaldık.