Villa Frigya

Kalabalık arkadaş grubumuzla birlikte Özel Havuzlu Villa tatili yapalım dedik. Kalkanda Kiralık Villa Frigya’yı kiraladık. Arkadaşlarımız ile birlikte bol gülmeli danslı bir tatil geçirdik. Muhafazakar Kiralık Villa arayan kalabalık aileler veya arkadaşalar için uygun tavsiye ederiz.

Eşimle beraber villa tatili yapalım dedik. Eşim ve ben tatilimizden çok memnun kaldık. Eşimin temizlik ve hijyen konusunda çok endişeleri vardı. Fakat villaya geldiğimizde villanın temizlik ve hijyeninin mükemmel olması eşimin tüm çekincelerinin yersiz olduğunu gösterdi. Manzaranın ve özel havuzun keyfini çok güzel çıkarttık. Havuz başında eşimle beraber kahvaltı ve akşam yemeklerimiz gerçekten çok hoş geçti. Ayrıca fırsatınız olursa denize gitmeyi ihmal etmeyin denizide tek kelime ile muhteşem.Sanki kendi evimizde gibi rahat ettik. Herkese villa tatili yapmayı öneririm..

Ailece villa tatili için Kalkan'a geldik. Villanın konumu çok hoşumuza gitti. Villanın temizliği ve tatil için gerekli malzemelerin eksiksiz olması bizleri memnun etti. Havuzun keyfini doyasıya çıkarttık. Sabah kahvaltılarımızı verandada yaptık. Akşam yemeklerini hep beraber havuz başında doğa manzaralı villada manzaraya karşı yapmak çok güzeldi. Temiz oksijeni depoladık. Fırsat buldukça denizede gittik. Ayrıca tekne turu ile çevredeki koylarda tarihi ve doğal güzellikleri gezdik. Otel tatillerinden sonra villa tatili bize çok iyi geldi.