Villa Rich

Wir waren auf der Suche nach einer Villa, in der wir mit unseren Kindern wohnen konnten. Da wir nicht nach Kas wollten, entschieden wir uns, eine Villa im Zentrum von Kalkan zu mieten und mieteten die Villa Rich mit Unterkunft. Unsere Kinder sind im Urlaub jeden Morgen im Pool geschwommen und abends vor Erschöpfung sofort eingeschlafen. Zusammen mit meiner Frau haben wir die Müdigkeit des ganzen Winters losgeworden.

Kuzenlerim ve amcamlar ile birlikte kalabalık aile olarak geleneksel olan aile tatilimiz için bu sefer tercihi bize bıraktılar bizde Kalkan da Kiralık Villa da tatil yapmak istedik. Lüks Özel Havuzlu Villa Rich’i kiraladık ve birlikte çok güzel eğlendik. Villaya bayıldık, Gerçekten herkesin önermesinin bir nedeni varmış…

Yakın arkadaşımla birlikte küçük bir tatil kaçamağı yapmak istemiştik Haftalık Villa Kiralaması yaptık. Villamız son derece lüks deniz manzaralı eşyaları yeni ve çok temizdi biz nereye geldik böyle diyorsunuz her şey çok keyifliydi iyi ki gelmişiz.

Kalabalık ailemle geldiğimiz villa Rich'te çok lüks çok konforlu, çok rahat bir tatil yaptık. Muhafazakar havuzlu villa olması sayesinde çok rahat, insanlardan uzakta tatil yapma imkanımız oldu. Sonsuzluk havuzunda yüzmek, eğlenmek çok güzeldi. Deniz manzaralı villada manzaraya karşı jakuzi keyfi yapmak çok keyifliydi. Denize yakın villa olmasıyla plajları deneyimleme fırsatı da bulduk. Ayrıca Kalkan'ın meşhur Kaputaş plajınada gittik. Kalkan'ı çok sevdik seneyede bu bölgede tatil yapacağız. Herkese tavsiye ederiz çok memnun kalıcaksınız.

Kalabalık aile olarak geldiğimiz bu büyük villada tatilimiz boyunca çok rahat ettik. Villanın muhteşem dekorasyonu ve büyük olması her şeyi ile tatil için hazır olması temiz ve hijyenik olması bizleri tatilimiz boyunca rahat etmemizi sağladı. Ailece yaptığımız kahvaltı ve akşam yemekleri çok hoş geçti. Hep beraber özel havuzun keyfini çıkarttık. Sonsuzluk havuzunda bol bol resimler çekildik. Tekne turuna katılarak deniz keyfinide çıkarttık. Kaptanımız bizleri koyları gezdirerek doğal ve tarihi yerleri göstererek bilgilendirdi. Biz bu tatilden çok memnun kaldık.