Villa Tarkan

Als 2 enge Paare wollten wir mit unseren Freunden einen Urlaub in der Kalkan Pool Villa verbringen. Wir haben die Sea View Villa Tarkan gemietet. Wir mochten den privaten Pool in unserer Villa, es war sehr angenehm, gegen das Meer zu schwimmen. Wir hatten lustige Momente. Freunde, die eine Villa mit geschütztem Pool suchen, können sich ebenfalls beruhigt dafür entscheiden.

While we were reviewing Kalkan Villa Holiday sites to examine the suitable options for our Pool Villa Holiday with our large family, we were finally able to rent our villa. Being a Sea View Villa and waking up in nature made us realize how dirty Istanbul is in the morning. Everything went very well, thanks to the center of the villa and its proximity to the sea, we were able to both go to the sea and tour the Kalkan.

Ailemle geldiğimiz villa Tarkan sayesinde çok güzel bir tatil geçirdik. Villada korunaklı havuz sayesinde çocuğumuz oyunlar oynadı, çok eğlendi. Eşimde barbekü imkanı bulunmasıyla bize harika yemekler yaptı, enfes sofralar kurarak çok güzel yemekler yedik. Deniz manzaralı villanın manzarasına karşı eşimle beraber şaraplar içtik dertlerimizden tüm sıkıntımızdan kurtulduk. Çok teşekkür ederiz, çok memnun kaldık.

İki aile olarak kiraladığımız villanın çok geniş ve kullanışlı olması bizleri çok memnun etti. Tatil süresince çocuklar ve eşlerimiz villadan çok memnun kaldılar. Korunaklı havuzlu villada çok rahat bir tatil geçirdik. Ayrıca firma bizlere her konuda çok yardımcı oldu. Villa her tarafı temiz ve bakımlı olarak biz teslim edildi. Tatilimiz çok ekonomik oldu otellerden ucuza geldi diyebilirim. Önümüzdeki yıl yeniden Kaş - Kalkan bölgesini tatil için düşüneceğiz artık bizim için villa tatili birinci sırada . Bundan sonra kalabalık ve koşturmanın bitmediği otel tatillerine son verdik. Ailece huzurlu tatil yapmak isteyenlere öneririm.

Bütün aile olarak geldiğimiz bu büyük villada tatilimiz boyunca çok rahat ettik. Villanın büyük olması her şeyi ile tatil için hazır olması temiz ve hijyenik olması bizim memnun kalmamızı sağladı. Ailece yaptığımız kahvaltı ve akşam yemekleri çok hoş geçti. Hep beraber muhafazakar havuzlu villanın havuzunun keyfini çıkarttık. Bol bol oyunlar oynadık ve eğlendik. Ayrıca ailece tekne kiralayarak deniz keyfi yaptık. Kaptanımız bizleri koyları gezdirerek doğal ve tarihi yerleri göstererek bilgilendirdi. Biz bu tatilden çok memnun kaldık.