Villa Tiran

Bei der Recherche nach Antalya Holiday Villas sah ich die Villa Tirana. Nachdem wir mit meiner Frau gesprochen hatten, machten wir eine Reservierung. Der private Pool war riesig, wir schwammen gemütlich. Das Innere der Villa war luxuriös und wunderschön. Wir haben unsere Weine mit meiner Frau vor der Aussicht auf die Natur getrunken und es hat uns sehr gut gefallen. Wir empfehlen es denen, die eine wöchentliche Mietvilla suchen, in der Sie als Familie wohnen können.

We wanted to have a Villa Holiday with my cousins. Nature after viewing the Villa Sites
We rented our Villa with a View. We had a nice holiday. Just because it is a little far from the center
I recommend that you come with your car.

Eşimle beraber balayı tatilimizi villa tatili yapalım dedik. Eşim ve ben tatilimizden çok memnun kaldık. Korunaklı balayı villalarından Villa Tiran da çok rahat ettik. Havuz başında eşimle beraber kahvaltı ve akşam yemeklerimiz gerçekten çok hoşumuza gitti. Ayrıca fırsatınız olursa denize gitmeyi ihmal etmeyin Patara’nın denizi de tek kelime ile muhteşem. Herkese villa tatili yapmayı öneririm.

Eşim ve çocuklarım ile birlikte Antalya Tatil Villasında tatil yapmak istiyorduk. Fakat eşimin işinden dolayı kasım ayına kalmıştı. Villa Sitelerini incelerken Isıtmalı Havuzlu Villa Tiran’ı gördük ve hemen kiraladık. Çocuklarımız ile birlikte Kalkanda Kiralık Villada çok eğlenceli bir tatil yaptık.

İki çift şeklinde arkadaşlarımız ile birlikte Kalkan Tatili yapmak için Villa Sitelerini incelemeye başladık. Otobüsle geleceğimiz için Merkezi Villa olması en büyük önceliğimizdi. Bu yüzden Patara bölgesinde bulunan villamızı kiraladık. Patara plajına yakın olduğu için gün batımını izlemeye kum tepelerini gittik. Çok güzel bir tatil geçirdik.